شمع های رفتن تو فوت - از خدا بی خبر
عشق جاودان


 

شمع های رفتن تو  فوت

 

بغضم ترک ترک شده مثل چشمای توی قاب

یه اسم فقط مونده ازت صفحه اول کتاب

 

گل های خشک پرپر و بوی قدیمی تنت

یه خط کهنه روی کارت مبارکه اومدنت

 

یه چاردیواری سوتاکور یه خونۀ غرق سکوت

امشب تولد منه شمع های رفتن تو فوت

 

این قلب مردنی من باخته همش توی غمت

امشب تولد منه تو سالگرد رفتنت

 

نمیدونم چند سالمه ولی غمت 3 ساله شد

پیر شده تو نبودنت یه قلب زخمی و کبود

 

3سال آزگاره که دارم بی تو سر میکنم

دست میکشم روی کتاب غصه هامو تر میکنم

 

با این سه شمع نیمه جون فوت میکنم رفتن تو

امشب میام به زندگی یا که منو میکشی تو

 

تموم شده امشب بازم غمت داره نو میشه

یه سال مونده روبرو نزار غمت 4ساله شه

 

یه سال مونده روبرو یه خونۀ غرق سکوت

غمت دیگه بزرگ شده شمع های رفتن تو فوت

 

یه چاردیواری سوتاکور یه خونۀ غرق سکوت

امشب تولد منه شمع های رفتن تو فوت

 

 =================================

 

از خدا بی خبر

 

اگه به خاطرم دلت از خدا بی خبر شده

اگه وجودم واسه تو مشکل و دردسر شده

 

باشه میرم از پیش تو میرم تا قاب پنجره

بدون تو توی دلم همیشه جای خنجره

 

اگه نگاهم این روزا سرده مثل دستهای تو

اگه سیاهه روز من درست مثل شبهای تو

 

اگه وجودم مثل کابوس توی تنهایی هات

اگه با بودن من جاری اشک های تو

 

این مشکلو همین روزا با مردنم حل میکنم

توی جهنمم یه جور با غصه هام سر میکنم

 

خدا کنه بدون من قلب تو سر به راه بشه

مثل دل کبوترا تو آسمون رها بشه

 

دیگه تموم غصه هام به گریه عادت میکنن

خودمو از غربت این زمونه راحت میکنم

 

باشه گلم غصه نخور میرم به دیدن خدا

بهتره از اینجا برم قلبها باشن از هم جدا

 

=================================

 

 

خوب دیگه اینجا آخر خط اشک سرا هست

 

بگید شاید رفته پی عشقی هوایی هوسی

بگید دلش نسوزه من عادت دارم به بی کسی

 

 

** خداحافظ همگی ** 

 

* به امید دیدار *

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 17 تير 1391برچسب:, :: 13:55 :: نويسنده : عشق جاودان

درباره وبلاگ

از اینکه به اینجا اومدید تشکر میکنیم
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس eshghejavdan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 129
بازدید کل : 39901
تعداد مطالب : 100
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1